tirsdag, oktober 16, 2007

Hilsen fra Bergen


Ja, for der er jeg nå. Og med nesten like god utsikt som på bildet. Som jeg forøvrig har stjålet på den generøse verdensveven. Har ennå ikke innstallert kamera-cd'n på laptopen, så ingen egne bilder denne gang. Evillagenseren vokser sakte, men tempoet vil sannsynligvis øke på når jeg er vel hjemme igjen på lørdag.

Jeg tilbringer dagene på Det Psykologiske Fakultet, avd. for biologisk og medisinsk psykologi, hvor jeg suger til meg kunnskap fra en utrolig dyktig og engasjert dame. Nydelig!

Ok, det var dagens tekst, må komme meg avgårde til bussen! :)

3 kommentarer:

Pinneguri sa...

Vakkert bilde fra Bergen. Håper du har noen hyggelige dager her i Bergen. Har du vært på Pinnsvin Design?

Mien sa...

Det kan du skrive opp! I går. Jeg tømte lommeboka. He he.

Anonym sa...

Velkommen til Bergen i det nydelige været vi har.Kos deg med garnet du har kjøpt.Ha en riktig god helg.