lørdag, oktober 13, 2007

Evilla igjen - fra sjal til genser

Nytt prosjekt: Genser i regnbuefarget Evilla, samme tykkelse som den jeg brukte til sjalene, nemlig 8/1. Dette er virkelig supertynt, og jeg tenker å strikke hele genseren på pinner nr. 2,5. For ytterligere å sprite den opp planlegger jeg å smette inn et eller annet mønster på deler av genseren. kanskje hele, men tror egentlig ikke det. Første innskytelsen var å lage et marsvinmønster, men de er så lite typiske disse svina, de blir liksom en klump uansett. En ugjenkjennelig sådan. Derfor har jeg tegnet en sittende katt som etterhvert skal få komme inn i regnbuegenseren min. Har lagt opp 276 masker, tenker å øke ut til 325 etter vrangbord. Dette blir veldig spennende, snakk om at veien blir til mens man går, men denne genseren kommer til å bli til mens jeg strikker!

Såvidt begynt:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spennende, spennende!!:-D dette må jeg følge med på!!!

Mien sa...

Ja, det blir spennende! Håper den ender opp med å passe til NOEN i hvert fall. Om jeg bommer på egen størrelse, så passer den sikkert en annen. :)