mandag, februar 06, 2012

Sokker - sokker - sokker

.
En stund siden siste oppdatering fra meg, min eneste unnskyldning er at jeg har vært for opptatt til å blogge det jeg har vært opptatt med. En god del av førsjulstida gikk med til å strikke sokker som skulle være julegaver til familie og venner, men da julaften var vel i mål klarte jeg ikke helt den mentale omstillinga og fortsatte med sokkerstrikking hele romjula. Denne gangen har jeg ikke operert med intrikate mønstre over 5-6 sider og produsert lekre, tynne sokker i lukseriøse ullblandinger, men gode, gamle raggsokker som først og fremst har til hensikt å varme undersåttene.

Har ikke bilder av romjulsproduksjonen, men det meste av førjulsparene er med:



Jeg har benyttet Viking Sportsragg, 6-trådet Online og Järbo raggi. Pluss et par i restegarn av Wollmeise på pinner nr. 2.5.
Ellers pinner nr. 3 og 3.5.



0 kommentarer: