mandag, januar 19, 2009

My hairy ball of attitude

Ja, jeg har altså vært litt bekymret for Ikke Full Så Lille Svinepelsen min siden han tok av såpass mye i romjula. To gram i minus, og jeg blir hysterisk, liksom. Nuvel, svinepelsen min fortsetter å legge på seg; 804 - 820 - 944 - 856 - 862 og i dag var han på vekta igjen: 876 gram. YIIIHAAAA!


Like etter at jeg hadde knipset bildet over klarte klumsesvinet å velte hele plastbollen og veltet ut på komfyrtoppen. Han ble så forfjamset at han bjeffet fram en helt ny og spennende lyd, og da han prøvde å komme seg bort fra denne ekle glatte overflaten sklei han som Bambi på isen. Stakkars liten, he he.

Han er så definitivt mye bedre. Alle unotene er tilbake og særlig hans variasjon av dunke-med-skjeier-i-fengselsspisesalen kan drive hvem som helst til vanvidd. Hører han kjøleskapsdøra bli åpnet eller at noen skjærer med kniv på skjærebrettet, da biter han som gal i bursprinklene for å påkalle oppmerksomhet fra den som driver på med mat. Den som vil dele maten sin med Ikke Fullt Så Lille Sultne Svin.




Et svin med problematferd. Vi trenger en supernanny!

7 kommentarer:

Tove sa...

Han ser ut som et skikkelig sjarmtroll! (men håper han holder seg til gnaging på bur og mat med de tennene....*ler*)

Anonym sa...

Hihi, så morsomt dere har det. Bra at han er frisk igjen da. Herlig liten tass. :o)

strikkegal sa...

Så søt han er, det er godt det går bra igjen :) Har et lite svin hos meg også, koselige dyr!

Anonym sa...

Synes det høres ut som helt normal marsvinatferd - er det noe spisbart i nærheten, er det best å mase seg til det så fort som mulig. :)

Anja sa...

Han er jo så skjønn!

Anonym sa...

du skriver så levende og herlig! Og bra at fengselsvinet er bedre nå!

X sa...

I starten av innlegget, og når jeg så de første bildene så tenkte jeg at i mitt neste liv så vil jeg bli ditt lille svin, men så så jeg det siste bildet - av de hoggtennene, og da vil jeg ikke bli svin allikevel.