søndag, august 26, 2007

Sokker ferdige - jakke ferdig

Sokker
Dette er det samme garnet som det jeg strikket svineposen med; tykt Online og pinner nr. 3. Sokkene er til Marius og de bare måtte være klar til 1. september! Da begynner ullsokksesongen og det er fryktelig pinlig å ikke ha utstyret i orden når denne viktige dagen skal markeres. Jeg ser for meg høytlesing av Harry Potter, varm kakao, regn, kuling og en Marius med matchende svinepose på fanget. Med svineinnhold, åff kårs.


Jakke
Bomullsjakka mi er også ferdig. Den er strikket i rødt Gjesdal babybomull, strikkepinner nr. 2,5. Var litt uheldig (ja, for det kan jo umulig være dyktigheten til fotografen det er noe i veien med!) med kvaliteten bildene, men rødfargen er ganske lik den reelle fargen. Jeg endret noe på fargene på detaljbildet for at mønsteret skulle komme bedre fram.

2 kommentarer:

Rita Tjelta sa...

Nydelig jakke og flotte sokker.
Ha en fin dag!!

Mien sa...

Tusen takk! Det samme til deg. Eller kveld må jeg si nå. Ha en fin kveld! :)