torsdag, november 16, 2006

Manipulert av et pervosvin

Lille Svin og Ikke Fullt Så Lille Svin sitter på fanget.
Ikke Fullt Så Lille Svin gnafser grådig i vei på en agurkbit, mens Lille Svin entusiastisk forsøker å voldta sin gnafsende kompis. Jokk, jokk, jokk.

Fy og fy, Lille Svin! Det er slemt å voldta! Fryktelig slemt!


Jeg løfter et sprellende Lille Svin bort fra et offer som ikke en gang ser ut til å være klar over at han er blitt utsatt for et overgrep.

Ouiii, ouiii, OUIIIIII! Lille Svin hyler som besatt over interveneringen, og prøver å kravle seg tilbake på små svineføtter. Jeg bruker armen som sperre. Lille Svin ser anklagende på meg med klinkekuleøynene sine.

Ouiii, ouiii, OUIIIII!

Jeg har virkelig svart samvittighet fordi jeg forbyr Lille Svin å fullbyrde voldtekten.

2 kommentarer:

Amalie sa...

koffer får de ikkje beibiar?

Mien sa...

He he! De er brødre, amalie.