onsdag, juli 02, 2008

Full kontroll

Ny dag, nye gleder og en fin gul sol på himmelen!

Jeg våkner av meg selv og ser at klokka er "stå opp-tid" om fem minutter.
  • Gå på do, dusje, pusse tenna
  • Lage niste, koke kaffe
  • Bære ut søppel - det er onsdag
  • Lage fruktsalat m/vitamindryss til små svin
  • Fóre svin med høy, kraftfór og salaten - virker de litt fjerne i dag? Varmen?
  • Sjekke klokka - kvart på
  • Lese nyheter på nett - logger av fem på
Tar bilen i dag da jeg skal handle mange tunge grønnsaker til lørdagens tradisjonelle Tour de France åpningsmiddag: lapskaus og det som Anja kaller honningdessert. Pluss at jeg skal hente den nye Osprey-sekken min hos Platou! Wheee!

Lite trafikk
Sola holder en noe overdrevet østlig retning
Klokka i bilen viser 6.02 - trodde jeg hadde husket å stille den fram?


Så sitter jeg her, da. Kl. 6.29. På jobb. En time for tidlig ute. Det er nå så sin sak, jeg er morgenfugl og synes i grunnen det er helt greit å begynne på jobb litt over kl. 6. Men at jeg har sjekket tre forskjellige klokker uten å ha fått med meg riktig tid, se det er litt av en bragd.

Selektiv fokusering er når man bare ser den lange viseren på klokka.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoho..!