lørdag, mars 01, 2008

Min første hundegenser

Mårnings, Prada! Lyst på ny genser? Strikket i Viking Sportsragg på pinner nr. 3 og 3,5. Veldig morsom å strikke!



Nåværende prosjekt er nye tursokker i grønnsjatteringer. Garnet er Meilenweit fra Lana Grossa. Vrangborden er to rette, én vrang - resten er glattstrikk. Innbiller meg det er mer behagelig i fjellstøvlene under litt lengre turer. Nydelig garn å strikke med, forresten, det føles en anelse tynnere enn Fabel, Opal og det tynneste Onlinegarnet. Hele sokken strikkes på pinner nr. 2,5.


Og så har jeg en bitteliten UFO liggende på vent. Samme garntype som de grønne tursokkene forøvrig.

2 kommentarer:

Solhaugen sa...

WOW den genseren til Prada er jo bare rå lekker da.. Anja tipset meg om at eg måtte se hvor utrolig flink du er.

Prada gleder seg nok kjeeeempe masse til og prøve den på tenker eg.

Har ikke lyst å strikke en sånn i X X X L og vel tihi??

Hilsen Anja venninde til Anja

mona sa...

Fjose har maken, men i mørk rød. :D