tirsdag, januar 12, 2010

Januarsokker

Enda en oppussing på bloggen, den forrige ble litt i tyngste laget med tanke på nedlasting. Vet fra meg selv at hvis det tar mer enn 5 sekunder å laste en bloggside, så gir jeg blaffen og vandrer videre til mer brukervennlige nettopplevelser. Ikke eget design denne gang, bare noen små justeringer på templaten. Det bør gå betraktelig kjappere å laste nå, hvis ikke setter jeg pris på tilbakemeldinger!

Så til sokkene. Jeg har meldt meg på sokkealongen DUSS 2010, og dette er første par ut. Morsomme å strikke, det skjer spennende saker på hver eneste pinne fra hælen til tåa!







Garn: Zaubeball Cranberries
Pinner: 2,4
Garnforbruk: 72 gram
Størrelse: 38-39






.

3 kommentarer:

Frk.Badegakk sa...

Nyyyydelig fargekombo i det garnet! Sokkene dine ble riktig flotte! Så gøy å se de ulike sokkene som dukker opp med dette mønsteret!=D

Anonym sa...

Fantastisk fint garn til det mønsteret!
Som førstegangs alongsjef er det så kjekt å se at mønsteret faller i smak, håper bare at ikke februarsokkene skuffer.

Anonym sa...

I want not approve on it. I assume warm-hearted post. Expressly the title attracted me to be familiar with the sound story.